Известие

Collapse
No announcement yet.

Изкажете мнение 156 1.6 ; 1.8 ; 2.4 JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изкажете мнение 156 1.6 ; 1.8 ; 2.4 JTD

    Колеги много съм си харесал Алфа Ромео 156 но до тук,всеки ми казва различно мнение един че 1.6 много слаб бил двигателя за това купе и харчел по-вече от 1.8,друг ми казва че 2.4 JTD,следващ ми казва че италианския дизел не бил хубав бихте ли ми помогнали всеки казва че е скъпа за подържане но чак толкова много ли споделете какво да правя.
    Предварително ви благодаря
    и се извинявам ако има нещо но съм нов

  • #2
    Аз ти препоръчвам 1.9 JTD, и като цяло дизела...защото като сравниш как върви и колко малко харчи си е супер!!

    Бог прощава JTD-то НЕ!

    Comment


    • #3
      Тия които говорят за "скапаните италиански дизели" нищо не разбират, поне не и от Алфа 156 Още един глас за дизела, пък дали ще е 1,9 или 2,4 няма чак такова значение
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stivkata Покажи съобщение
        Колеги много съм си харесал Алфа Ромео 156 но до тук,всеки ми казва различно мнение един че 1.6 много слаб бил двигателя за това купе и харчел по-вече от 1.8,друг ми казва че 2.4 JTD,следващ ми казва че италианския дизел не бил хубав бихте ли ми помогнали всеки казва че е скъпа за подържане но чак толкова много ли споделете какво да правя.
        Предварително ви благодаря
        и се извинявам ако има нещо но съм нов
        Търсачката е пред тебе пиши-търси-чети.Успех с избора
        ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

        Comment


        • #5
          1.8ts със газов инжекцион- гори със 2лева на 100км по малко от дизелите а върви повече и от бензина
          Alfa Romeo 146 1.6boxer 103hp метанов инжекцион
          Alfa Romeo 156 1.8 t.spark 144hp B.R.S gas
          Оpel Corsa 1.4 90hp 2008-служебната

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от vanboxer Покажи съобщение
            1.8ts със газов инжекцион- гори със 2лева на 100км по малко от дизелите а върви повече и от бензина
            Я се успокой малко с вървенето
            Хем е 1.8, хем на ГАЗ, пък и да върви повече от бензина ... няма как
            А, между другото, на доста дизели ще им задния номер
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Я се успокой малко с вървенето
              Хем е 1.8, хем на ГАЗ, пък и да върви повече от бензина ... няма как
              А, между другото, на доста дизели ще им задния номер
              ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                Я се успокой малко с вървенето
                Хем е 1.8, хем на ГАЗ, пък и да върви повече от бензина ... няма как
                А, между другото, на доста дизели ще им задния номер
                Газов инжекцион баце,нормално е да върви повече от бензина,все пак на бензин е ограничена а на гас все едно е с чип
                Alfa Romeo 146 1.6boxer 103hp метанов инжекцион
                Alfa Romeo 156 1.8 t.spark 144hp B.R.S gas
                Оpel Corsa 1.4 90hp 2008-служебната

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vanboxer Покажи съобщение
                  Газов инжекцион баце,нормално е да върви повече от бензина,все пак на бензин е ограничена а на гас все едно е с чип
                  На мен ли ми обяснаваш за ГАЗ-та
                  Че аз няколко коли съм чупил с това гориво Уно-то ми пилеше гуми и на 2-ра, а беше само 1.4
                  Може да кажеш "При газовия инжекцион почти няма разлика с бензин", но не че е по-добре А чак като с чип
                  Усещането при каране на ГАЗ, че е по-яко от на бензин идва от това, че тя има по-малко детонации при горене, изгаря почти на 99% и не минава през запушени или пикаещи дюзи Ако е с газов инжекцион, още по-прецизна е работата, дори почти всички ЕКУ-та за АГУ имат аванс-коректори.

                  Но тягата на дизела не може да се постигне и с 120 октанов бензин ... няма друго подобно усещане
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    А колеги как мислите за 1.9 JTD сравнение с купето вървежно си е нали колко точно кончета си е,и г/д да кажете колко на 100 нормално каране гори и за 2.4JTD как е с горенето

                    Comment


                    • #11
                      Но тягата на дизела не може да се постигне и с 120 октанов бензин ... няма друго подобно усещане [/quote]
                      турбо дизела може да дърпа
                      ама атмосверен дизел е пълен "мъртвец"
                      за газта имам наблудение 4е колите с това гориво се повреждат по-рядко отколкото с бензина
                      но това е мое мнение
                      ако за вървене сравняваме двете горива нека ги сравняваме турбо с турбо и атмосверен с атмосверен със едни и съшти кубици
                      всеки сам си решава какво гориво и мотор да кара
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
                        турбо дизела може да дърпа
                        ама атмосверен дизел е пълен "мъртвец"
                        за газта имам наблудение 4е колите с това гориво се повреждат по-рядко отколкото с бензина
                        но това е мое мнение
                        ако за вървене сравняваме двете горива нека ги сравняваме турбо с турбо и атмосверен с атмосверен със едни и съшти кубици
                        всеки сам си решава какво гориво и мотор да кара
                        Така е!
                        Всеки сам си решава и купува това, което му е на сърце
                        Вече почти няма атмосферни дизели, заради екологията повече, а не динамиката.
                        Не можеш да сравняваш кубици, горива и т.н., защото ще сравняваме Ванкелов мотор 1300сс с друг 1.3 мотор, ако щеш и с турбо. Резултатът ще е потресаващ. Все пак Ванкелът при тия стойности е около 230 к.с. (Renesis).
                        Точно за това засегнах колегата, който се изрази, че ГАЗ-та е много по-добра от бензина, дори и дизела.
                        Може да е по-добра, но при какви условия ...

                        Колите на ГАЗ изискват по-специфично обслужване - редовна смяна на въздушен филтър (5000км за София), по-честа смяна на масло (8000км за София), всичко по електриката (свещи, кабели и бобини) трябва да на 100%, защото гърми, задължително си палиш на бензин (тук всички колеги, които карат на ГАЗ не взимат това предвид, а разходът не е малък) и т.н. ГАЗ-та е компромнис между икономия и вървеж. От друга страна, няма смисъл да слагаш АГУ на кола, която годишно минава х 10 000 км - мое мнение. Не си заслужава инвестицията. Още повече, настоящите коли са с пластмасови колектори или самите те са много големи и изискват газов инжекцион.
                        За дизелът - сигурно е най-скъп за поддръжка, но оправдан, ако караш много, дори и градско Вече няма разлика в цената на горивата, за да казваме, че дизелът е икономичен. Още повече, съвременните дизели ги правят мощни, а тази сила идва от горивото, т.е. високи разходи.
                        1.9 JTD 115 к.с. е много хубав мотор, стига да е бил поддържан и да е запазен! При него има компромис м/у разход и вървене. В града не е много лаком, а на магистрала си поддържа 140-150 без проблем и с цената на добър разход. По-евтин е от към смяна на ремъци, но пък по-скъп от към смяна на съединител (примерно). Филтрите не ги коментирам, защото са почти еднакви - въздушен, поленов и т.н. За маслото също - дали ще е WR или 20К, цената е почти равна.
                        Окачването - еднакво, дори с 147 и ГТ. Сам знаеш, че повече тук са кенефи и задължително имат нещо за смяна. От друга страна, пътищата ни са скапани и винаги ще се намери какво да се повреди
                        Относно електроника - ами тя е БОШ
                        Ламарините - ръждата, проблемите с гниене са в историята Единствено на екземпляри, докарани от Австрия, се забелязват ръжди и гнилоч в/у необработените материали. Но това е нормално, там сигурно зимата хвърлят солна киселина, а не луга

                        С няколко думи - Алфа 156 не е евтин автомобил, но това което предлага, е повече от добро - разход, динамика, поведение на пътя, усещане при шофиране ... расов италянски автомобил Но и никой не си купува Алфа, за да му излиза евтино
                        За евтино - РЕНО Клио, WV Поло и т.н.

                        УСПЕХ на колегата, дано сме били полезни в изборът на кола и модификация
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          моята е дизел, 1,9 и съм адски доволен, разхода ми е смешен в града в задръствания 7/100(климатик,17' джанта с големи гуми),гори малко,оставаш го на място 5-10 мин без да изклучваш,извън е на 5,5разхода,и дори да си я карам като изтребител разхода си е с 0.3 повече наблуденията ми, дизела в момента е 1,66 лукойл с карта отстъпка: 1,61
                          аз го зареждам от лукойл за 1,3 от колонката,стига да имаш познати с дизела винаги има далавера, това прави 9 лева на сто в града, за каква газ ми говориш колега, осъзнай се!!!
                          бензин още на далавера не съм чувал, така че няма да си говорим за разход. относно двг. ми дизелите са по здрави,с по скъпа поддръжка,но цената не е драстична,иначе 2,4 е уникално усещане,това е като самолет, 1,9 е по скромно,частите за него за малко по ефтини в плюс!

                          казват дизела тракал: знае се колко е обезшумена 156-та,аз двигателя не го чувам,я сравнете шума с немски дизел,е моя е по-безшумен , 2,4 мотора на един авер съм виждал как прави смешни някакви бензинки по 150 коня,а и колата не е лека,1425 е неговата и добави двама ни: 1600кг. РАЗХОДА НА КОЛЕГАТА НЕ НАДХВЪРЛЯ 8, А НА НЕГО КРАКА МУ Е ТЕЖАК!

                          карам по 300 км в града само за лични дела,не по работа, и бензин не мерси.ЛИЧНОТО МИ МНЕНИЕ
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 09:02.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            още един глас за дизела.. аз съм с 2.4 вече половин година и никакви ядове с колата.. за шумът също съм съгласен че е по-добре от повечето дизели, да не кажа всички за времето си. точно с алфа 156 1.8 газов инжекцион съм правил дръпки и съм малко пред нея.. не мисля че върви добре или просто тази нещо не е била в час.

                            Comment


                            • #15
                              колега моят човек се е пускал с мерцедес 270 цди, 170 коня турбо,еми увехтя мерцедесчето,варви мамка му,само за това ме е яд че моята не е 2,4. може някой чип да помисля да сложа в бъдеще,притеснява ме по-голямото натоварване на турбото и че съединителя си отивал два пъти по-барзо!
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X